Klachtenprocedure

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2025

  • Klachtenprocedure JTepa Business & Finance Services

    Bij JTepa Business & Finance Services staat klanttevredenheid centraal. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij nemen elke klacht serieus en zoeken graag samen naar een oplossing.

  • Hoe kunt u een klacht indienen?

    U kunt uw klacht schriftelijk of per e-mail indienen. Stuur uw klacht naar:

    JTepa Business & Finance Services

     

    Onder vermelding van: Klacht + uw naam en klantnummer (indien van toepassing)

    Beschrijf in uw klacht zo duidelijk mogelijk:

    • Waar de klacht over gaat.
    • Wat er is gebeurd.
    • Wanneer dit heeft plaatsgevonden.
    • Welke oplossing u voor ogen heeft.
  • Behandeling van de klacht

    • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van uw klacht.
    • Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk te behandelen. Indien meer tijd nodig is, wordt u hierover geïnformeerd.
    • Wij zoeken samen met u naar een passende oplossing.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling?

    Mocht u niet tevreden zijn met de uitkomst, dan kunt u zich wenden tot een onafhankelijke bemiddelingsinstantie of de bevoegde rechter.

  • Vragen?

    Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem dan gerust contact op via
    info@jtepafinanceservices.nl

Plan vandaag vrijblijvend uw consult in!

Example SVG